Întrebări frecvente (IF)

Sunt bolnav. Ce ar trebui să fac? 

Contactați întotdeauna persoana dvs. de contact din cadrul 1ToDrive cu cel puțin o oră înainte de începutul zilei dvs. de lucru pentru a o informa că sunteți bolnav. În calitate de angajator, 1ToDrive este responsabilă pentru raportarea către UWV sau Arbo. Dacă vă îmbolnăviți în timp ce lucrați, informați superiorul dvs. ierarhic și contactați persoana de contact din cadrul 1ToDrive când mergeți acasă.

În funcție de contract, prima zi sau primele două zile de boală sunt considerate zile de așteptare conform asigurării medicale și, prin urmare, nu sunteți îndreptățit să primiți concediu medical. Dacă anunțați mai târziu că sunteți bolnav, putem transmite o notificare pentru concediu medical de abia a doua zi. Aceasta înseamnă că aveți o zi suplimentară de așteptare.

1ToDrive colaborează cu ReFit pentru a vă putea ghida în timpul perioadei în care sunteți bolnav. În prima zi de boală, dar și în restul perioadei în care sunteți bolnav, 1ToDrive sau ReFit vă va contacta periodic. Astfel, este important să fiți ușor de contactat, pentru ca respectiva companie beneficiară să poată fi, de asemenea, informată în legătură cu starea dvs.

Dacă v-ați însănătoșit, sunteți obligat să raportați imediat acest lucru persoanei dvs. de contact din cadrul 1ToDrive și coordonatorului de caz din cadrul ReFit. Dacă raportați că sunteți bolnav sau că v-ați însănătoșit mai târziu, în mod necorespunzător sau dacă omiteți acest lucru, vă poate afecta plata salariului. Reglementările complete referitoare la absența din motive medicale sunt incluse în Anexa 3 la manualul angajaților.

Reglementările referitoare la intervalele de timp de condus și perioadele de repaus

Intervalul de timp de condus și perioada de repaus se supun unei serii de reguli.

Perioada de repaus zilnic

Perioada de repaus zilnic. Repausul regulat este o perioada de 11 ore de pauză. Acest interval de rapaus poate fi împărțit în două: prima perioadă trebuie să fie de cel puțin 3 ore fără întrerupere și cea de-a doua trebuie să fie de minim 9 ore fără întrerupere.

În fiecare perioadă de 24 de ore după încheierea perioadei de repaus zilnic anterioară sau a perioadei de repaus săptămânal, un șofer își va lua o nouă perioadă de repaus zilnic.

Dacă partea din perioada de repaus zilnic care se încadrează în acea perioadă de 24 de ore este de cel puțin nouă ore, însă mai mică de 11 ore, atunci perioada de repaus zilnic va fi considerată drept o perioadă de repaus zilnic redus. Un șofer poate avea maxim trei perioade de repaus zilnic redus între oricare două perioade de repaus săptămânal.

Când șoferii fac parte dintr-o echipă, trebuie să își fi luat o nouă perioadă de repaus zilnic de cel puțin nouă ore într-un interval de 30 de ore de la finalul unei perioade de repaus zilnic sau săptămânal.

Perioada de repaus săptămânal

„Perioada de repaus săptămânal” se referă la o perioadă săptămânală în care un șofer își poate folosi timpul în mod liber și se referă la o „perioadă de repaus săptămânal regulat” și o „perioadă de repaus săptămânal redus”.

Perioada de repaus săptămânal regulat se referă la o perioadă neîntreruptă de cel puțin 45 ore de repaus. Perioada de repaus săptămânal redus se referă la oricare perioadă mai mică de 45 de ore care poate fi redusă la o perioadă de minim 24 de ore de repaus fără întreruperi (prin compensare înainte de finalul celei de-a 3-a săptămâni consecutive).

În oricare două săptămâni consecutive, un șofer va lua cel puțin două perioade de repaus săptămânal regulat sau o perioadă de repaus săptămânal regulat și o perioadă de repaus săptămânal redus de cel puțin 24 de ore.

O perioadă de repaus săptămânal va începe cel mult la finalul a șase perioade de 24 de ore de la finalul perioadei anterioare de repaus săptămânal.

Intervalul de timp de condus zilnic

Intervalul de timp de condus zilnic nu trebuie să depășească 9 ore. De două ori pe săptămână, acesta poate fi extins la 10 ore.

Intervalul de timp de condus neîntrerupt

După un interval de timp de condus de 4,5 ore, șoferul trebuie să ia o pauză fără întrerupere de minim 45 de minute, dacă nu ia o perioadă de repaus. Această pauză poate fi înlocuită cu o pauză de cel puțin 15 minute urmată de o pauză de cel puțin 30 de minute în aceeași perioadă.

Intervalul de timp de condus săptămânal

Intervalul de timp de condus săptămânal nu trebuie să depășească 56 ore.

Intervalul de timp de condus bilunar

Intervalul de timp de condus total în timpul oricăror 2 săptămâni consecutive nu va depăși 90 de ore.

Când pot aștepta să primesc declarația anuală?

Versiunile digitale ale declarației dvs. anuale sunt trimise în fiecare lună februarie. Veți primi declarația anuală la adresa poștală electronică pe care ați furnizat-o. Nu aveți o adresă de e-mail? În acest caz, vă vom trimite declarația anuală prin poștă.

Cum pot aplica în cadrul 1toDrive?

Dorim să vă cunoaștem personal! Cine sunteți, care sunt pasiunile dvs., ce anume căutați la un nou job și ce vă bucură când vine vorba despre un nou loc de muncă? Considerăm că este foarte important să vă placă ceea ce faceți, în fiecare zi! Prin urmare, am dori să știm cât mai multe despre dumneavoastră.

Completați formularul de aplicare deschis de pe site-ul nostru web. Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a realiza o programare.

Desigur, puteți veni și la una dintre reprezentanțele noastre. Programul de lucru este: 09:00 - 17:30. Vă rugăm să aduceți cu dvs.:

  • o carte de identitate valabilă
  • permisul de conducere
  • un CV recent

Cum pot raporta modificările precum datele despre adresă sau detaliile bancare?

Dacă oricare dintre detaliile dumneavoastră suferă modificări, precum adresa de domiciliu, numele de familie (în cazul căsătoriei) sau detaliile bancare, puteți să ne transmiteți informațiile în scris la info@1todrive.com. Puteți, de asemenea, să vă prezentați cu ele la sediul nostru.

Cum să solicitați zile de concediu sau o învoire

Dacă doriți să vă luați concediu cu plată, trebuie să discutați desigur cu persoana dvs. de contact din cadrul 1ToDrive cu cel puțin două săptămâni în prealabil. În cazul în care compania în care vă desfășurați activitatea este de acord, zilele libere acumulate sunt plătite, cu valoarea maximă care s-a acumulat până la momentul respectiv.

Cui mă pot adresa în cazul unei reclamații sau probleme?

Puteți raporta eventuale reclamații sau probleme persoanei dumneavoasră de contact din cadrul 1ToDrive. În funcție de natura reclamației (administrativă sau asociată activității desfășurate), depunem eforturi susținute pentru a găsi o soluție.

Numărul de ore plătite sau prime nu este corect. Cui ar trebui să mă adresez?

Putem verifica în numele dvs. numărul de ore pe care clientul le-a transmis mai departe. Numărul nu este corect conform calculelor dvs.? În acest caz, prezentați-ne orele lucrate/costurile de cazare (de preferință, argumentate). În baza acestor informații, noi vom contacta clientul pentru a soluționa acest aspect.

Serviciile medicale din țara dvs. de origine - Formularul E106

Pe lângă serviciile medicale din Olanda, puteți beneficia de servicii medicale plătite și în țara dvs. de origine. Depuneți formularul E106 la compania de asigurări de sănătate de care aparțineți, din țara de origine. Cu formularul E106, partenerul/partenera sau copiii dumneavoastră care trăiesc în țara de origine, pot beneficia de servicii medicale dacă nu au niciun venit. Formularul E106 poate fi solicitat prin intermediul persoanei dvs. de contact din cadrul 1ToDrive.

1ToDrive se ocupă și de cazare?

Dacă veniți în Olanda pentru a vă găsi un loc de muncă, aveți nevoie de cazare. 1ToDrive oferă angajaților săi posibilitatea de a locui împreună cu alte persoane. Țineți cont de faptul că veți împărți spațiul în care veți locui cu alte persoane.

Dacă vă decideți să apelați la acest tip de cazare prin intermediul 1ToDrive, trebuie să plătiți costurile de cazare. Aceste costuri vor fi deduse din salariul dvs. În timpul concediului și/sau zilelor libere, camera va fi rezervată și costurile vor fi acoperite din salariul dvs. În unele cazuri, este posibil să utilizați o parte din salariul dvs. brut pentru a vă reduce costurile de cazare. Adresați-vă persoanei dvs. de contact din cadrul 1ToDrive referitor la condiții.

Atunci când ați decis să nu mai utilizați cazarea pe care v-o punem noi la dispoziție, aveți o perioadă de preaviz de 4 săptămâni.

1ToDrive mă ajută să depun cererea pentru un număr de servicii pentru cetățeni?

Da. Când lucrați pentru noi, ne ocupăm de obținerea unui număr de servicii pentru cetățeni, asigurarea dvs. de sănătate și, dacă este cazul, și cazarea dvs.